pilates

versterken van je core-spieren en het verbeteren van de flexibiliteit

PROEFTRAINING

pilates

Een sterke core en flexibel lichaam?

Pilates zijn oefeningen op een langzame, gecontroleerde uitvoering met de ondersteuning van je ademhaling. 

Pilates is goed voor:

– versterken van de core-spieren en de kleine balansspieren van het lichaam

– het uithoudingsvermogen van de spieren

– verbetert de flexibiliteit

Het grootste gedeelte van de les lig je op een matje, deze is aanwezig in de les. 

 

 

Laat je elke training verrassen

De instructeurs zorgen ervoor dat iedereen optimaal getraind wordt en er wordt echt gekeken naar het individu. De een wil afvallen, spiermassa erbij of vetpercentage omlaag, de ander wil kunnen spelen met (klein)kinderen. Door verschillende trainingsvormen en oefeningen af te wisselen word je allround sterk en fit en raak je zelfs na jaren trainen niet verveeld.

Er wordt tijdens de Group Spirit met maximaal 8 personen getraind in de zaal onder begeleiding van een instructeur. 

Door met een kleine groep te trainen kan je meer persoonlijke begeleiding verwachten en weet je elkaar altijd uit te dagen.

proeftraining

Wil jij de sfeer proeven en de trainingen proberen bij Without Limits? Meld je dan aan voor een gratis proeftraining.

Wat onze leden zeggen

ROOSTER VAN WITHOUT LIMITS

Probeer een SMALL GROUP TRAINING training

Wil jij een keer een group spirit training ervaren? Meld je dan aan voor een proeftraining! 

Met maximaal 8 personen en in de bootcamp met maximaal 12 personen.

Alle trainers geven Group Spirit trainingen. Check hier ons fantastische team (link team invoegen)

Dan zou ik Small group personal training adviseren. Dit is met maximaal 4 personen, flexibel in te plannen met een instructeur en er zijn dan geen andere leden bij.

Nee dat hoeft niet. Met Small group personal training wordt er een WhatsApp groep aangemaakt met de trainer erbij. Hierin spreek je onderling de dag en tijdstip af. De trainer zet vervolgens de training in de app. 

 

De small group personal trainingen duren 60 minuten.